Gå til hovedindhold
Bosch i Danmark
Nyheder

IoT #LikeABosch: Bosch lancerer global IoT-imagekampagne

08.01.2019

Bosch udbygger sin position som førende IoT-virksomhed

Bosch understreger sine IoT-løsninger med hip-hop og humor.

Bosch lancerer global IoT-imagekampagne

IoT #LikeABosch:

Bosch lancerer digital IoT-imagekampagne

Bosch bruger også CES 2019 til at holde verdenspremiere på sin nye IoT-imagekampagne. Kampagnens hovedpunkt er en hiphop-musikvideo med en hverdagshelt, der er en dygtig IoT-bruger. Bosch går ind på et nyt område med sin kampagne “Like a Bosch”. Den klart anderledes indfaldsvinkel og tone markerer en ny tilgang for virksomheden, der blev grundlagt i 1886.

Dette PR-tiltag udnytter en eksisterende onlinebevægelse – internetfænomenet ”like a boss”. På nettet er der talrige ”like a boss”-kortfilm med antal klik, der ligger i det tocifrede millionområde. Disse videoer viser sekvenser af og med hverdagshelte, der laver bizarre stunts eller klarer ubehagelige situationer med teknisk snilde. IoT-imagekampagnen ændrer bare få bogstaver for at præsentere dette internetfænomen i et nyt lys.

Helten i Bosch-videoen er en ung mand, der altid er herre over hverdagens situationer - takket være forbundne løsninger fra Bosch. Med sin smartphone styrer han sin bil, sin plæneklipper eller sin kaffemaskine på en cool, smart og suveræn måde – han styrer tingene ”like a Bosch”.

Pressekontakt

Lisa Berg Nielsen
Communications Manager

Telefon

Generelle spørgsmål om Bosch

Flere nyheder